Termat dhe kushtet

 MARRËVESHJE PËR BLERJE ONLINE
Palët:

  • FarmaOn, pjesë e Farmaci “Daja 2”, e regjistruar pranë QKR me NIPT: K72218008U, me adresë: Rr. “Elbasanit”, Pallati Classic Construksion, Tiranë
  • Klienti, çdo subjekt që kryen blerje në faqen www.farmaon.al

1. TERMAT DHE KUSHTET

Ky dokument përcakton Termat dhe Kushtet që rregullojnë blerjet online.

Duke bërë një porosi në www.farmaon.al, ju pranoni plotësisht këto Terma dhe Kushte. Nëse nuk pajtoheni me to, mos përdorni shërbimet e faqes.

FarmaOn rezervon të drejtën për të ndryshuar Termat dhe Kushtet në çdo kohë.

Ndryshimet hyjnë në fuqi menjëherë pas publikimit dhe nuk kanë fuqi prapavepruese.

FarmaOn mund të anulojë porositë ose të ndalojë aksesin në faqe për çdo shkelje të Termave dhe Kushteve apo për çfarëdo arsye tjetër.

2. PROÇEDURA E BLERJES

  • Blerja mund të kryhet vetëm nga persona mbi 18 vjeç dhe me zotësi juridike.
  • Klienti duhet të vendosë të dhëna të sakta për përfundimin e porosisë.

3. PRODUKTET

  • Informacionet për produktet publikohen në faqen www.farmaon.al.
  • FarmaOn nuk garanton që të gjitha të dhënat janë të përditësuara ose të sakta.
  • Fotografitë janë ilustruese dhe mund të mos përputhen plotësisht me produktin real.
  • Në rast mospërputhjeje mes produktit të dorëzuar dhe atij të publikuar, Klienti mund ta kthejë produktin.
  • Disponueshmëria bazohet në gjendjen e ditës së mëparshme të punës.
  • FarmaOn mund të pezullojë ose të ndalojë shitjen në çdo kohë.

4. ÇMIMI I PRODUKTEVE

  • Çmimet janë me TVSH dhe nuk përfshijnë koston e transportit.
  • Në rast gabimi në çmim, Klienti njoftohet dhe mund të vendosë nëse do ta anulojë apo të përfundojë blerjen.

5. KOSTOJA E TRANSPORTIT

  • Varion sipas vlerës së porosisë dhe vendndodhjes së Klientit.
  • Kostoja publikohet në faqen www.farmaon.al dhe shtohet në vlerën përfundimtare të pagesës.
  • 6. KRYERJA E POROSISË
  • Klienti konfirmon blerjen dhe merr një email konfirmimi me detajet e porosisë.
  • Porosia konsiderohet e pranuar vetëm pasi konfirmohet nga FarmaOn.
  • FarmaOn mund të refuzojë porosinë në çdo kohë dhe për çdo arsye.

7. KRIJIMI I NJË LLOGARIE

  • Përdoruesit mund të krijojnë një llogari me të dhëna të sakta.
  • Është përgjegjësi e Klientit të mbajë fjalëkalimin sekret.
  • FarmaOn nuk mban përgjegjësi nëse porositë kryhen nga persona të tjerë duke përdorur llogarinë e Klientit.

8. PAGESA

  • Klienti paguan vlerën e produkteve dhe koston e transportit.
  • Mënyrat e pagesës:
    • Në dorëzim
    • Me kartë krediti/debiti
    • Me transfertë bankare
  • Verifikimi i kartës bankare përbën nënshkrim dhe pranim të transaksionit.
  • Të dhënat bankare janë të enkriptuara dhe nuk ruhen nga FarmaOn.

9. DORËZIMI I PRODUKTEVE

  • Afatet:
    • Shqipëri: brenda 2 ditësh
    • Kosovë: brenda 7 ditësh
  • Dorëzimi mund të vonohet për arsye jashtë kontrollit të FarmaOn.
  • Klienti duhet të kontrollojë gjendjen e produktit para pranimit dhe të refuzojë produktet e dëmtuara.
  • Në rast gabimi në porosi, FarmaOn do ta ridërgojë porosinë brenda 5 ditësh.
  • Nëse produkti nuk është më i disponueshëm, Klienti do të rimbursohet brenda 14 ditësh.

10. ANULLIMI I POROSISË

  • Lejohet në rast të mosrespektimit të afatit të dorëzimit.
  • Rimbursimi bëhet brenda 14 ditëve nga marrja e kërkesës për anulim.

11. KTHIMI I PRODUKTEVE

  • Klienti ka të drejtë të kthejë produktin brenda 14 ditëve, pa dhënë arsye.
  • Produkti duhet të jetë:
    • I papërdorur
    • I padëmtuar
  • Me paketimin origjinal dhe dokumentacionin përkatës
  • Rimbursohet vetëm çmimi i produktit, jo kostoja e kthimit.

12. MBROJTJA E TË DHËNAVE PERSONALE

FarmaOn përpunon të dhënat personale sipas Ligjit nr. 9887, datë 10.03.2008.

Qëllimet:

  • Dorëzimi i porosive
  • Përmirësimi i shërbimit
  • Komunikimi për ofertat
  • Klienti mund të refuzojë marrjen e ofertave në çdo kohë.
  • Të dhënat mund të ndahen me partnerët vetëm me miratimin e Klientit.
  • Klienti ka të drejtë për:
    • Akses
    • Korrigjim
    • Fshirje
    • Kundërshtim të përpunimit.